Wanneer u in BaseNet uw e-mailfolders ineens niet meer ziet kan het zijn dat u deze (per abuis) heeft ingeklapt.Boven het bovenste bericht staat een pijl die naar rechts wijs, wanneer u hier op klikt zijn de folders weer te zien.