Naar de hoofdinhoud

Hoe sla ik een bijlage op vanuit een inkomende e-mail

Geschreven door Sven Berghuijs

Bij een inkomende e-mail is het mogelijk om bijlagen apart op te slaan, door met de muis op een bijlage te staan, er verschijnt dan een diskette om de bijlage direct apart op te kunnen slaan.

Was dit een antwoord op uw vraag?