In dit artikel worden de mogelijkheden van het KlantenIntranet en de bijbehorende module in BaseNet toegelicht.
1. Aanmaken intranet gebruikers
Onder relatiebeheer is er een nieuwe knop verschenen: "KlantenIntranet"
Klik op "KlantenIntranet" en vervolgens op "Nieuw"
Kies een relatie, definieer een wachtwoord en klik op "Bewaar" (zie afbeelding hieronder)
2. Geef dossiers vrij voor de KlantenIntranet gebruiker
Klik op het venster van de KlantenIntranet gebruiker (afbeelding boven) op "Nieuw"
Het scherm "Intranet Project" verschijnt > kies hier het dossier voor de intranet gebruiker en klik op "Bewaar" (zie afbeelding hieronder)
3. Om meer dossiers vrij te geven bij dezelfde gebruiker, dienen de handelingen van stap 2.b. herhaald te worden.
3. Onderdelen op het dossier vrijgeven voor het KlantenIntranet
Bij iedere e-mail, brief, memo, bijlagen (in BaseNet), taak en agendapunt kan er een vinkje gezet worden bij "Vrijgeven KlantenIntranet".
Op het moment dat dit vinkje wordt gezet bij het specifieke onderdeel dat gekoppeld is aan een dossier, wordt deze vrijgegeven op het KlantenIntranet. De gebruikers waarvoor het dossier vrijgegeven is kunnen dan deze onderdelen bekijken via hun eigen gebruikersnaam en wachtwoord op het KlantenIntranet. Alle uren en verwerkte facturen van het dossier worden automatisch vrijgegeven.
Voorbeeld vrijgegeven e-mail:
Agendapunten, documenten, e-mails en taken worden standaard niet vrijgegeven op het portaal. Dit kan worden aangepast onder Bedrijfsinstellingen > Cliëntenportaal > Automatisch vrijgeven voor KlantenIntranet.


